SyhByz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şu anki phpbb 2 ama yarın(bugun) 3 e taşıyacağız aynı temayı kulanacağız olmadı buna benzer bir şey olacak..
Anladım
Buda Son çalışmam.Font Değişikliği Renk Değişikliği vs yapabiliriz.
&