• 11-11-2008, 07:54:59
    #28
    akşama katılmayı düşünüyorum eğer zaman varsa tabi
  • 11-11-2008, 13:01:14
    #29
    zaman var ilgi gösteren arkadaşlara teşekkür ederim..

    GeNcPaYlaSİm.OrG , 1 i beğenmedim ama yaz fontu beğendim..
    AzRaeL83 , içi çiçeksiz olanını görebilir miyim
    neoberg, o yaratığı daha sevimli yapabilir miyiz..
  • 11-11-2008, 13:41:55
    #30


    Musait olunca yarışmada bitmeden headerde yapmaya çalışıcam
  • 11-11-2008, 15:27:00
    #31
    Vakit olursa yapmaya çalışırım hocam. Zaman ayarlamaya çalışacağım.
  • 13-11-2008, 03:20:36
    #32
    bende iki çalışma yaptım....

  • 13-11-2008, 21:25:16
    #33
    7 Kasımda başladı yarışma 1 hafta dedik ama c.tesi pazar geldi..
    Hem pek katılımın olmaması hemde h.sonu gelmesi nedeniyle pazar günü 18:00 son katılma anı...
  • 14-11-2008, 01:24:59
    #34
    SyhByz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    7 Kasımda başladı yarışma 1 hafta dedik ama c.tesi pazar geldi..
    Hem pek katılımın olmaması hemde h.sonu gelmesi nedeniyle pazar günü 18:00 son katılma anı...
    katılmayı istiyorum, pazar gününe uzaması benim açımdan sevindirici
  • 14-11-2008, 01:43:00
    #35
    eub ve diğer arkadaşların çalışmalarını bekliyorum..

    mavi tonlarında olacak forum sırıtmayacak her türlü renk olabilir..
  • 14-11-2008, 12:25:25
    #36
    Üyeliği durduruldu
    Buda benden logo çalışması