zaman var ilgi gösteren arkadaşlara teşekkür ederim..
GeNcPaYlaSİm.OrG , 1 i beğenmedim ama yaz fontu beğendim..
AzRaeL83 , içi çiçeksiz olanını görebilir miyim
neoberg, o yaratığı daha sevimli yapabilir miyiz..
7 Kasımda başladı yarışma 1 hafta dedik ama c.tesi pazar geldi..
Hem pek katılımın olmaması hemde h.sonu gelmesi nedeniyle pazar günü 18:00 son katılma anı...
7 Kasımda başladı yarışma 1 hafta dedik ama c.tesi pazar geldi..
Hem pek katılımın olmaması hemde h.sonu gelmesi nedeniyle pazar günü 18:00 son katılma anı...
katılmayı istiyorum, pazar gününe uzaması benim açımdan sevindirici