zaman var ilgi gösteren arkadaşlara teşekkür ederim..

GeNcPaYlaSİm.OrG , 1 i beğenmedim ama yaz fontu beğendim..
AzRaeL83 , içi çiçeksiz olanını görebilir miyim
neoberg, o yaratığı daha sevimli yapabilir miyiz..