Ödüllü Yarışma - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ödüllü Yarışma
65
●
3.809
R10.net
Grafik & Tasarım
Tasarım Kütüphanesi
Ödüllü Yarışma
1
2
3
4
5
6
7
8
07-11-2008, 23:04:35
#19
SyhByz
ControlK adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bari deodorant Man Olsaydı
gümüş set bayan olduğu için bayan deo ekledim bir sonraki yarışmada bayan parfüm ödül veririm
08-11-2008, 00:47:46
#20
JustRulz
Meraktan soruyorum bu ödülleri nakite çevirmeye kalksa kazanan ortalama ne kadar eder ?
08-11-2008, 01:22:36
#21
SyhByz
deodorant 15 liradan satılıyor..
set gümüş olduğundan tartmak lazım ama 30-40 liradan aşağı edeceğini düşünmüyorum açıkcası..
08-11-2008, 17:39:29
#22
SyhByz
unutmayalım burada da bir yarışma var
08-11-2008, 18:56:45
#23
Meteorfall
bugün katılabilirim.
10-11-2008, 17:10:18
#24
SyhByz
sanırım kimse katılmayacak iptal edeceğim yarın akşam..
10-11-2008, 18:02:10
#25
GencPaylasim
birşeyler yaptık
logo
header
11-11-2008, 03:54:37
#26
AzRaeL83
bende birsey yaptım...
11-11-2008, 07:33:29
#27
neoberg
Ben de karaladım bakalım bir şeyler.
1
2
3
4
5
6
7
8
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler