• 07-11-2008, 17:24:57
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bu hafta sonu katılmayı düşünüyorum
  • 07-11-2008, 19:33:09
    #11
    Hediye Verilebilecek Şık Armağanlar diyelim Kız arkadaşı olan arkadaşlarımız daha aktif olacaklar kanımca herkeze başarılar diliyorum kullanacak olan arkadaşa inşallah uğur getirir.Vakit bulursam inşallah bende katılacağım
  • 07-11-2008, 21:12:05
    #12
    bende katılımda bulunacağım . iki hafta sonra 1 ayımızı kutlucağız
  • 07-11-2008, 22:01:37
    #13
    SyhByz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    katılımcı arkadaşlar yanlış anlamasın ama neoberg şu avatarına hasta oluyorum
    Ne açıdan
  • 07-11-2008, 22:03:42
    #14
    renk kombinasyonu ve tasarım açısından
  • 07-11-2008, 22:09:23
    #15
    [media]http://www.y4lcin.com/wp-content/themes/default/images/header.jpg[/media]bak bu da onun biraz daha büyük çapta olanıydı bu daha çok hoşuma gidiyor benim. geniş geniş çalışmıştım
    edit: abduzeedo'nun bunun yapımını anlatan bir dersi vardı.
  • 07-11-2008, 22:20:18
    #16
    Bari deodorant Man Olsaydı
  • 07-11-2008, 22:21:26
    #17
    Üyeliği durduruldu
    neoberg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://www.y4lcin.com/wp-content/the...ges/header.jpgbak bu da onun biraz daha büyük çapta olanıydı bu daha çok hoşuma gidiyor benim. geniş geniş çalışmıştım
    edit: abduzeedo'nun bunun yapımını anlatan bir dersi vardı.
    öyle abduzeedo diyerek kurtulabilir misin sen? şimdi herkes merak edecek.
    Buyrun buradan. (:
  • 07-11-2008, 22:30:55
    #18
    Tyreece adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öyle abduzeedo diyerek kurtulabilir misin sen? şimdi herkes merak edecek.
    Buyrun buradan. (:
    Zaten çorbada senin de tuzun olsun diye yazmamıştım