Konu
Ödüllü Yarışma
07-11-2008, 22:09:23
#15
neoberg
[media]http://www.y4lcin.com/wp-content/themes/default/images/header.jpg[/media]bak bu da onun biraz daha büyük çapta olanıydı
bu daha çok hoşuma gidiyor benim. geniş geniş çalışmıştım
edit: abduzeedo'nun bunun yapımını anlatan bir dersi vardı.