• 16-11-2008, 11:29:43
    #46
    Hatırlatma...
    Bugun 18:00 son katılım saatidir..

    İlgi gösteren ve göstereceklere teşekkür ederim..
  • 16-11-2008, 12:57:29
    #47
    bende katılıyorum
  • 16-11-2008, 13:46:43
    #48
    biraz aceleye geldi, akşam 6ya yetişebilirsem düzenleyip koyayım.. herkese başarılar,

  • 16-11-2008, 13:54:33
    #49
    eub,

    değiştirilebilebileceğini biliyorum ama sitenin adresi 1nci.org ..
  • 16-11-2008, 15:17:34
    #50
    tasarımı yeniledim....
  • 16-11-2008, 15:22:36
    #51
    Üzerinde hertürlü oynama yapılabilir

    Sevgilime sırf o hediyeyi alabilmek için uğraşıyorum inş. beyenirsiniz

    teşekkürler

  • 16-11-2008, 15:48:17
    #52
    ismoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üzerinde hertürlü oynama yapılabilir
    Sevgilime sırf o hediyeyi alabilmek için uğraşıyorum inş. beyenirsiniz
    teşekkürler
    hangi hediye acaba birkaç hediye mevcutta ? + bu tip bir mesaj'ı herkez farklı anlayabilir.
  • 16-11-2008, 16:06:09
    #53
    Bu Hediye

    1.)Gümüş set + deodorant + (isterse alan adlarından biri)
  • 16-11-2008, 16:33:30
    #54
    Üyeliği durduruldu
    Size kendi tasarladığım gif logoyu sunuyorum buyrun istediğiniz gibi editleme yapılarbilir yazı tipi hareket şekli vs %100 bana aittir.

    logo



    formatı gif'tir biraz bekleyin yüklenir..

    Flash versiyonuda hazır 552x552 boyutunda her türlü editleme yapılabilir daha çok sekme dönme gibi ister flash ister gif ...


    Buda banner hali



    Resimlerdeki Logo Hareketlidir.
    Biraz beklersiniz yüklenecektir

    logo uygun görülürse diğer yazılar her türlü biçimde yapılabilir
    zamanım olmadığı için çeşitli tasarımlar koyamadım süre + yarışma bu gün bitiyor..