SyhByz çalışma şuan kurulu olan phpbb forumda kurulu olan temayamı yapılacak dün başka tema vardı hangi tema sabitse onun renklerine göre birşeyler yapmak istiyorum.
şu anki phpbb 2 ama yarın(bugun) 3 e taşıyacağız aynı temayı kulanacağız olmadı buna benzer bir şey olacak..