• 12-10-2010, 16:05:39
    #10
    Ben de pm alayım.
  • 12-10-2010, 16:09:29
    #11
    Özel mesaj gönderildi.
  • 12-10-2010, 16:10:50
    #12
    Üyeliği durduruldu
    helal olsun devam et böyle dostum 2 gün sonra birisi çıkar 15 tl ye düşer birisi gelir 10 tl ye düşer ama kimse birşey demesin bu konu altında bence arkadaşta haklı.

    HİÇ KİMSE KONU AÇMASIN BENCE BOŞA BU TÜR KİŞİ KURUM VE KURULUŞLAR OLDUĞU SÜRECE TÜRK MİLLETİ HER ZAMAN 1 ADIM GERİDEN GELMEYE MECBURDUR...

    Yanlış yazdığım bir şey var ise affola.

    Hayırlı kazançlar...
  • 12-10-2010, 16:15:37
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    CrimaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    helal olsun devam et böyle dostum 2 gün sonra birisi çıkar 15 tl ye düşer birisi gelir 10 tl ye düşer ama kimse birşey demesin bu konu altında bence arkadaşta haklı.

    HİÇ KİMSE KONU AÇMASIN BENCE BOŞA BU TÜR KİŞİ KURUM VE KURULUŞLAR OLDUĞU SÜRECE TÜRK MİLLETİ HER ZAMAN 1 ADIM GERİDEN GELMEYE MECBURDUR...

    Yanlış yazdığım bir şey var ise affola.

    Hayırlı kazançlar...
    haklısın ama ben bu işi ek iş gibisinden yapıyorum. normalde web tasarımdan zaten kazanıyorum. ücretsiz yapsam yine herkes bana yaptıracak ve diğer arkadaşlar iş yapamayacak. en azından 25 tl ye yapiyorum. ayrıca benim gözümde kolay bir iş olduğu için 25 tl eder. nasil sn bir malı satarken 50 ye alıp 2 katına satmıyorsan bu da öyle bişey. ben emeğin karşılığı olarak bu değeri görüyorum.
  • 12-10-2010, 16:30:01
    #14
    Üyeliği durduruldu
    merak etme benim içinde çok basit ama ben basit diye başkalarının emeğini çiğneyip 100 tl demiyorum ben en basit tasarımı 150 tl ye css e döküyorum.
  • 12-10-2010, 16:35:24
    #15
    CrimaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merak etme benim içinde çok basit ama ben basit diye başkalarının emeğini çiğneyip 100 tl demiyorum ben en basit tasarımı 150 tl ye css e döküyorum.
    neden emeğini çiğneyim ya ? ben bu fiyata yapıyorum. snde 150 tl ye yapıyosn. bana göre çok yüksek bi rakam. herkesin kendi fikri değil mi ? o zaman sen neden 150 ye yapıyosn başkasının emeğini çiğneyip ?
  • 12-10-2010, 16:38:11
    #16
    Üyeliği durduruldu
    GrafiAnka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neden emeğini çiğneyim ya ? ben bu fiyata yapıyorum. snde 150 tl ye yapıyosn. bana göre çok yüksek bi rakam. herkesin kendi fikri değil mi ? o zaman sen neden 150 ye yapıyosn başkasının emeğini çiğneyip ?
    burası tartışma alanı değil bu bir sen 25 TL yapıyorsan sen haksızsın burda insanlar emek harcıyor sizin gibi iki kuruşa iş yapanlar yüzünden sektör bitmek üzere kurumsal çalışanlar iş alamıyor fiyatları yüksek olduğu için bir gideriniz olmadığı için 3 e 5 e iş yaparak bu sektörden ekmek yiyenleri ekmeğinden etmekten başka hiç bir iş yapmıyorsunuz kazandığınızı sanıryorsunuz ve kendinizi avutuyorsunuz.
  • 12-10-2010, 16:40:18
    #17
    Üyeliği durduruldu
    en basiti 150 tl dedim sizin gibi hepsini 150 tl ye değil ben 150 ye de css dökümü yaptım 350 tl ye de döküm yaptım. ama senin gibiler yüzünden bu işleride yapamıyoruz artık ne diyeyim.
  • 12-10-2010, 16:41:51
    #18
    bence burada konuyu açan arkadaş haklı bende bir css coderim fakat ses çıkarmadım çünkü kendine uygun fiyat odur nasıl logoyu 20 lirayada 100 lirayada yapan varsa bu işte serbesttir.
    Zaten kendi çevresini edinmiş ve piyasını yapmış insanlara bu arkadaşın bu fiyatı vermesi dokunmaz.
    Grafianka başarılar dilerim.