GrafiAnka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
neden emeğini çiğneyim ya ? ben bu fiyata yapıyorum. snde 150 tl ye yapıyosn. bana göre çok yüksek bi rakam. herkesin kendi fikri değil mi ? o zaman sen neden 150 ye yapıyosn başkasının emeğini çiğneyip ?
burası tartışma alanı değil bu bir sen 25 TL yapıyorsan sen haksızsın burda insanlar emek harcıyor sizin gibi iki kuruşa iş yapanlar yüzünden sektör bitmek üzere kurumsal çalışanlar iş alamıyor fiyatları yüksek olduğu için bir gideriniz olmadığı için 3 e 5 e iş yaparak bu sektörden ekmek yiyenleri ekmeğinden etmekten başka hiç bir iş yapmıyorsunuz kazandığınızı sanıryorsunuz ve kendinizi avutuyorsunuz.