en basiti 150 tl dedim sizin gibi hepsini 150 tl ye değil

ben 150 ye de css dökümü yaptım 350 tl ye de döküm yaptım. ama senin gibiler yüzünden bu işleride yapamıyoruz artık ne diyeyim.
dedigim gibi ben kazanmak için yapmıyorum bu işi. sadece göz yorgunluğumun karşılığını istiyorum o kadar.
bence burada konuyu açan arkadaş haklı bende bir css coderim fakat ses çıkarmadım çünkü kendine uygun fiyat odur nasıl logoyu 20 lirayada 100 lirayada yapan varsa bu işte serbesttir.
Zaten kendi çevresini edinmiş ve piyasını yapmış insanlara bu arkadaşın bu fiyatı vermesi dokunmaz.
Grafianka başarılar dilerim.
teşekkür ederim. arkadaşta kendince haklı. ama sanki ben haksızmışım gibi konuşuyor. herkes kendine göre haklıdır. benim düşüncemle onun düşüncesi ayni olacak diye birşey yok ki.