• 12-10-2010, 16:42:31
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    CrimaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    en basiti 150 tl dedim sizin gibi hepsini 150 tl ye değil ben 150 ye de css dökümü yaptım 350 tl ye de döküm yaptım. ama senin gibiler yüzünden bu işleride yapamıyoruz artık ne diyeyim.
    dedigim gibi ben kazanmak için yapmıyorum bu işi. sadece göz yorgunluğumun karşılığını istiyorum o kadar.

    OrhanKizilkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence burada konuyu açan arkadaş haklı bende bir css coderim fakat ses çıkarmadım çünkü kendine uygun fiyat odur nasıl logoyu 20 lirayada 100 lirayada yapan varsa bu işte serbesttir.
    Zaten kendi çevresini edinmiş ve piyasını yapmış insanlara bu arkadaşın bu fiyatı vermesi dokunmaz.
    Grafianka başarılar dilerim.
    teşekkür ederim. arkadaşta kendince haklı. ama sanki ben haksızmışım gibi konuşuyor. herkes kendine göre haklıdır. benim düşüncemle onun düşüncesi ayni olacak diye birşey yok ki.
  • 12-10-2010, 16:52:47
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Referanslarını gönderir misin?
  • 12-10-2010, 17:37:05
    #21
    pm atıldı
  • 12-10-2010, 17:38:08
    #22
    Referanslarını pm alabilirmiyim?
  • 12-10-2010, 17:47:40
    #23
    Hocam, çalışmalarınızdan 2-3 örnek verirmisiniz ?
  • 12-10-2010, 17:48:59
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Referanslarınızı pm alabilirmiyim.
  • 12-10-2010, 17:51:17
    #25
    Üyeliği durduruldu
    vbullettine dönüştürüyormusunuz?
  • 12-10-2010, 17:55:36
    #26
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    pm lütfen.
  • 12-10-2010, 18:08:41
    #27
    Referansları inceledim. Şunu söyleyebilirim: arkadaşın çalışmaları burada daha yüksek fiyata çalışan bazı arkadaşların çalışmalarından daha kötü değil ve fiyat da bence bu çalışmalara uygun. Fiyatı çok da tartışmanın anlamı yok. Herkes yaptığı işten hakettiğini almaya çalışıyor ya da çalışmalı...

    Hayırlı işler