• 12-10-2010, 18:32:03
    #28
    Üyeliği durduruldu
    Referanslarinizi gonderir misiniz?
  • 12-10-2010, 18:33:22
    #29
    referans pm .
  • 12-10-2010, 18:36:17
    #30
    referansları yollarmısın
  • 12-10-2010, 18:37:39
    #31
    Üyeliği durduruldu
    konu linki ile birlikte referanslarınızı pm den gönderebilirmisiniz.
  • 12-10-2010, 18:42:58
    #32
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Referanslarını pm alabilirmiyim?
  • 12-10-2010, 19:03:48
    #33
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    pmler gönderildi

    Geveze1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vbullettine dönüştürüyormusunuz?
    malesef. dönüştürme (entegre) işlemi yapmıyorum ona vaktim yok. sadece xhtml css olarak şablona döküyorum
  • 12-10-2010, 19:40:23
    #34
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    referans pm
  • 12-10-2010, 21:03:58
    #35
    tebrik ederim kardeşim.Herkesin kendisi karar verir istiyen 25 tl ye istiyen 250 tlye yaptırır.İnşallah bir müşterin olacagım
  • 12-10-2010, 21:18:50
    #36
    fugiboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tebrik ederim kardeşim.Herkesin kendisi karar verir istiyen 25 tl ye istiyen 250 tlye yaptırır.İnşallah bir müşterin olacagım
    (: inş hocam.
    ben 10 tl ye logo yapan da gördüm
    1000 tl ye logo yapan da.
    yani herkes özgürdür.