pmler gönderildi

Geveze1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
vbullettine dönüştürüyormusunuz?
malesef. dönüştürme (entegre) işlemi yapmıyorum ona vaktim yok. sadece xhtml css olarak şablona döküyorum