fugiboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tebrik ederim kardeşim.Herkesin kendisi karar verir istiyen 25 tl ye istiyen 250 tlye yaptırır.İnşallah bir müşterin olacagım
(: inş hocam.
ben 10 tl ye logo yapan da gördüm
1000 tl ye logo yapan da.
yani herkes özgürdür.