Referansları inceledim. Şunu söyleyebilirim: arkadaşın çalışmaları burada daha yüksek fiyata çalışan bazı arkadaşların çalışmalarından daha kötü değil ve fiyat da bence bu çalışmalara uygun. Fiyatı çok da tartışmanın anlamı yok. Herkes yaptığı işten hakettiğini almaya çalışıyor ya da çalışmalı...

Hayırlı işler