helal olsun devam et böyle dostum 2 gün sonra birisi çıkar 15 tl ye düşer birisi gelir 10 tl ye düşer ama kimse birşey demesin bu konu altında bence arkadaşta haklı.
HİÇ KİMSE KONU AÇMASIN BENCE BOŞA BU TÜR KİŞİ KURUM VE KURULUŞLAR OLDUĞU SÜRECE TÜRK MİLLETİ HER ZAMAN 1 ADIM GERİDEN GELMEYE MECBURDUR...
Yanlış yazdığım bir şey var ise affola.
Hayırlı kazançlar...
haklısın ama ben bu işi ek iş gibisinden yapıyorum. normalde web tasarımdan zaten kazanıyorum. ücretsiz yapsam yine herkes bana yaptıracak ve diğer arkadaşlar iş yapamayacak. en azından 25 tl ye yapiyorum. ayrıca benim gözümde kolay bir iş olduğu için 25 tl eder. nasil sn bir malı satarken 50 ye alıp 2 katına satmıyorsan bu da öyle bişey. ben emeğin karşılığı olarak bu değeri görüyorum.