CrimaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merak etme benim içinde çok basit ama ben basit diye başkalarının emeğini çiğneyip 100 tl demiyorum ben en basit tasarımı 150 tl ye css e döküyorum.
neden emeğini çiğneyim ya ? ben bu fiyata yapıyorum. snde 150 tl ye yapıyosn. bana göre çok yüksek bi rakam. herkesin kendi fikri değil mi ? o zaman sen neden 150 ye yapıyosn başkasının emeğini çiğneyip ?