bence burada konuyu açan arkadaş haklı bende bir css coderim fakat ses çıkarmadım çünkü kendine uygun fiyat odur nasıl logoyu 20 lirayada 100 lirayada yapan varsa bu işte serbesttir.
Zaten kendi çevresini edinmiş ve piyasını yapmış insanlara bu arkadaşın bu fiyatı vermesi dokunmaz.
Grafianka başarılar dilerim.