• 01-01-2023, 16:33:40
    #1
    Web sitem için logo yaptırılacaktır. Şu zamana kadar 3 kez logo yaptırdım ama hiçbirisinden memnun kaldığımı söyleyemeyeceğim. PM atan arkadaşlara site ismini vereceğim, sizlerden de örnek bir çalışma bekliyorum isime göre. Bunca zaman logo konusunda istediğimi alamadığım için bu şekilde çalışıyorum. Ücret taleplerinizi de PM den belirtebilirsiniz.

    İyi çalışmalar.
  • 01-01-2023, 16:41:30
    #2
    hocam kusura bakmayın ama 10 kişiye logo yaptırıp birini seçip sadece onun parasını vermek benim gözümde emek hırsızlığıdır geriye kalan 9 kişinin zamanını boşa harcamaktır lütfen biraz daha duyarlı olalım teşekkürler.
  • 01-01-2023, 16:41:37
    #3
    Örnek çalışma yerine yarışma açabilirsiniz hocam
    Çünkü öbür taraftan bakılırsa sizinle iş yapmak isteyen kişiler ücretsiz logo yapmış olacak ama siz birisine para ödeyeceksiniz
    bunun için yarışma kategorisi açıldı zaten
  • 01-01-2023, 17:03:05
    #4
    Yarışma açmanız doğrusudur. İnsanların zamanını boşa harcamayın lütfen!
  • 01-01-2023, 17:06:27
    #5
    Merhaba, daha önce yorum yapan arkadaşlarıma katılıyorum. 10 Kişi emek verip logo hazırlayak ve siz sadece bir tanesini seçeceksiniz bu diğer 9 kişinin zamanını çalmaktır. Yarışma yaparak hedefinize ulaşmanızı tavsiye ederim. Kolay gelsin
  • 01-01-2023, 18:11:53
    #6
    Bir araba satın alacağım (bütçemi de söylemicem size). 10 kişi gelecek, noterden hepsinin arabalarını kendi üzerime alıcam. Sonra hangisini beğenirsem (beğendiğimi söyleyip söylememek de bana kalmış) onun parasını satıcıya göndericem. Diğer arabalar da tabiki bende kalcak.

    Bu zamana kadar memnun kalmadığım bir iki araç alımı yaptım, o yüzden bu şekilde çalışırım.
  • 01-01-2023, 19:19:33
    #7
    ynsdgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, daha önce yorum yapan arkadaşlarıma katılıyorum. 10 Kişi emek verip logo hazırlayak ve siz sadece bir tanesini seçeceksiniz bu diğer 9 kişinin zamanını çalmaktır. Yarışma yaparak hedefinize ulaşmanızı tavsiye ederim. Kolay gelsin
    Yarışma aklıma gelmemişti hocam zaten bir arkadaş ile anlaştık. İlginiz için çok teşekkürler, kolay gelsin

    plusTime adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir araba satın alacağım (bütçemi de söylemicem size). 10 kişi gelecek, noterden hepsinin arabalarını kendi üzerime alıcam. Sonra hangisini beğenirsem (beğendiğimi söyleyip söylememek de bana kalmış) onun parasını satıcıya göndericem. Diğer arabalar da tabiki bende kalcak.

    Bu zamana kadar memnun kalmadığım bir iki araç alımı yaptım, o yüzden bu şekilde çalışırım.
    Bilip bilmeden konuşmak kolay olsa gerek. Çok fazla mesaj geldi fakat sadece 1 kişi ile anlaştık. Kendileri de zaten tasarımı beğenmezsem ödeme almayacağımı belirtti. Başka dönüş yapan kimseyle bir anlaşma yapmadım. Şuan sadece 1 kişi tasarım hazırlıyor. İlginiz için teşekkürler
  • 02-01-2023, 10:33:56
    #8
    umutcanra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yarışma aklıma gelmemişti hocam zaten bir arkadaş ile anlaştık. İlginiz için çok teşekkürler, kolay gelsin



    Bilip bilmeden konuşmak kolay olsa gerek. Çok fazla mesaj geldi fakat sadece 1 kişi ile anlaştık. Kendileri de zaten tasarımı beğenmezsem ödeme almayacağımı belirtti. Başka dönüş yapan kimseyle bir anlaşma yapmadım. Şuan sadece 1 kişi tasarım hazırlıyor. İlginiz için teşekkürler
    Sorun sizde değil hocam. Bu şekilde çalışmayı kabul edip piyasayı öldürenlerde. Hayırlı olsun
  • 02-01-2023, 11:58:18
    #9
    ArasCreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorun sizde değil hocam. Bu şekilde çalışmayı kabul edip piyasayı öldürenlerde. Hayırlı olsun
    İşi ben aldım hocam. Kendi tasarımıma yaratıcılığıma güveniyorum. Bu nedenlede bugüne kadar ne kadar logo tasarım işi aldıysam her müşterime aynı garantiyi verdim. Beğenmedi isen ücret ödemezsin, tasarımın telif hakkı bende nasıl olsa izinsiz kullanamaz. 4 yıldır sadece bir tane müşterim haric sorun yaşamadım logomu teslim edip ücretimi aldım. Bir tane sorun yaşadığım müşterim ise uyanıklık yapıp parasız kullanmak istedi, 3 ay önce 15.000 liralık dava kazandım. Logonun onlarca katı.

    Bunun neresi piyasayı öldürmek ? İş konusunda anlaştım, tasarımımı yaptım, müşteri beğendi ödememi aldım. Sorun nerede ?