Web sitem için logo yaptırılacaktır. Şu zamana kadar 3 kez logo yaptırdım ama hiçbirisinden memnun kaldığımı söyleyemeyeceğim. PM atan arkadaşlara site ismini vereceğim, sizlerden de örnek bir çalışma bekliyorum isime göre. Bunca zaman logo konusunda istediğimi alamadığım için bu şekilde çalışıyorum. Ücret taleplerinizi de PM den belirtebilirsiniz.
İyi çalışmalar.