Sorun sizde değil hocam. Bu şekilde çalışmayı kabul edip piyasayı öldürenlerde. Hayırlı olsun
İşi ben aldım hocam. Kendi tasarımıma yaratıcılığıma güveniyorum. Bu nedenlede bugüne kadar ne kadar logo tasarım işi aldıysam her müşterime aynı garantiyi verdim. Beğenmedi isen ücret ödemezsin, tasarımın telif hakkı bende nasıl olsa izinsiz kullanamaz. 4 yıldır sadece bir tane müşterim haric sorun yaşamadım logomu teslim edip ücretimi aldım. Bir tane sorun yaşadığım müşterim ise uyanıklık yapıp parasız kullanmak istedi, 3 ay önce 15.000 liralık dava kazandım. Logonun onlarca katı.
Bunun neresi piyasayı öldürmek ? İş konusunda anlaştım, tasarımımı yaptım, müşteri beğendi ödememi aldım. Sorun nerede ?