hocam kusura bakmayın ama 10 kişiye logo yaptırıp birini seçip sadece onun parasını vermek benim gözümde emek hırsızlığıdır geriye kalan 9 kişinin zamanını boşa harcamaktır lütfen biraz daha duyarlı olalım teşekkürler.