Yarışma aklıma gelmemişti hocam zaten bir arkadaş ile anlaştık. İlginiz için çok teşekkürler, kolay gelsin
Bilip bilmeden konuşmak kolay olsa gerek. Çok fazla mesaj geldi fakat sadece 1 kişi ile anlaştık. Kendileri de zaten tasarımı beğenmezsem ödeme almayacağımı belirtti. Başka dönüş yapan kimseyle bir anlaşma yapmadım. Şuan sadece 1 kişi tasarım hazırlıyor. İlginiz için teşekkürler
Sorun sizde değil hocam. Bu şekilde çalışmayı kabul edip piyasayı öldürenlerde. Hayırlı olsun