Merhaba, daha önce yorum yapan arkadaşlarıma katılıyorum. 10 Kişi emek verip logo hazırlayak ve siz sadece bir tanesini seçeceksiniz bu diğer 9 kişinin zamanını çalmaktır. Yarışma yaparak hedefinize ulaşmanızı tavsiye ederim. Kolay gelsin
Yarışma aklıma gelmemişti hocam zaten bir arkadaş ile anlaştık. İlginiz için çok teşekkürler, kolay gelsin
Bir araba satın alacağım (bütçemi de söylemicem size). 10 kişi gelecek, noterden hepsinin arabalarını kendi üzerime alıcam. Sonra hangisini beğenirsem (beğendiğimi söyleyip söylememek de bana kalmış) onun parasını satıcıya göndericem. Diğer arabalar da tabiki bende kalcak.
Bu zamana kadar memnun kalmadığım bir iki araç alımı yaptım, o yüzden bu şekilde çalışırım.
Bilip bilmeden konuşmak kolay olsa gerek. Çok fazla mesaj geldi fakat sadece 1 kişi ile anlaştık. Kendileri de zaten tasarımı beğenmezsem ödeme almayacağımı belirtti. Başka dönüş yapan kimseyle bir anlaşma yapmadım. Şuan sadece 1 kişi tasarım hazırlıyor. İlginiz için teşekkürler