Bir araba satın alacağım (bütçemi de söylemicem size). 10 kişi gelecek, noterden hepsinin arabalarını kendi üzerime alıcam. Sonra hangisini beğenirsem (beğendiğimi söyleyip söylememek de bana kalmış) onun parasını satıcıya göndericem. Diğer arabalar da tabiki bende kalcak.
Bu zamana kadar memnun kalmadığım bir iki araç alımı yaptım, o yüzden bu şekilde çalışırım.