Bir daha netdirekt in yanından geçmem canımızı yaktı bir ara bu gidip gelmeler tüm verilerin gitmesine sebep oldu aç kapa yüzünden. netdirekt den ayrıldım mutluyum huzurluyum herkezede tavsiye ederim
Aynen katılıyorum.Sorunun ana kaynağını bulup kökten çözmeleri kendi adlarına iyi olacak diye düşünüyorum.Ancak leaseweb ile birleşmeleri çözüme ulaştırıcaktır herhalde.
Hep bana denk geliyor, yaklaşık 4 saattir problem yaşıyorum ben. Ne verimerkeziymişsin ya. Arkadaşların makinelerinde tık olmaz, benim makine almanyada rüzgar çıksa uçuyor