• 12-04-2010, 16:03:31
    #64
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    refund adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kim sıkıntıya düşüyor bu pozisyonda? Adam Rapidin en büyük bayisi heralde herkes faturayı ona kesiyor direk. Hayır benimde sunucularım gitti sizin yaşadığınız kesintiyi bende yaşıyorum ama Türkiye için. Ziyaretçim yabancı hitlerimde oynama bile yok. Eeee hata kimin datacenterın mı Fazlının mı? 1 numaralı ISPnizden başka kim kalıyor geriye suçlayacak?
    Var mı bir kanıtın sadece türkiye kaynaklı sıkıntı olduğuna dair? Tamam sorun dediğin gibi olduğunu varsayalım. rapidswitch bu kadar türk müşterisi olmasına rağmen ispler ile irtibata geçemiyor mu sorunu çözmek için? sen başka verimerkezlerinin bu tür durumlarda neler yaptığını bir araştır istersen.
  • 12-04-2010, 16:08:41
    #65
    fast adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gereksiz yere mesaj atmayın. Fazlı Bey'i suçlayan yok. Konu başlığında "RAPIDSWITCH GENEL KESİNTİ" yazıyor okuduysanız. Benimde yabancı sitelerimde düşüş oldu nasıl olacak bu? Sizin siteleriniz ve müşterilerinizin siteleri kapalı kalıncarahatsız olmuyor olabilirsiniz fakat biz rahatsız oluyoruz. Fazlı Bey rapidswithcle görüşmeli ve sorunlar böyle giderse sunucuları oradan taşımalıdır.
    Gereksiz yere mesaj attığımı nereden çıkardınız? Herkes fikrini söylüyor 3 kelimelik post atıyorda ben yazdığımda mı gereksiz oldu?

    Ben burada mutlu müşteri konumundayım ve savunuyorum. Bunu mutlu olduğum her kurum içinde yapıyorum. Tabi bu kişilik meselesidir herkestende beklemiyorum benzer bir durumu ancak bunlar benim düşüncelerim.

    Ayrıca ben burada yazdığım yorumla şahış hedef almadım bende genel fikrimi söyledim. Konuyu okursanız iDealhosting'e yüklenmeler olduğunuda göreceksiniz.
  • 12-04-2010, 16:12:03
    #66
    refund adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yaşadığınız kesintiyi bende yaşıyorum ama Türkiye için. Ziyaretçim yabancı hitlerimde oynama bile yok.
    150k günlük trafikli yabancı sitem sıfıra iniyor. Emin misiniz bu cümlenizde?
  • 12-04-2010, 16:14:44
    #67
    refund adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gereksiz yere mesaj attığımı nereden çıkardınız? Herkes fikrini söylüyor 3 kelimelik post atıyorda ben yazdığımda mı gereksiz oldu?

    Ben burada mutlu müşteri konumundayım ve savunuyorum. Bunu mutlu olduğum her kurum içinde yapıyorum. Tabi bu kişilik meselesidir herkestende beklemiyorum benzer bir durumu ancak bunlar benim düşüncelerim.

    Ayrıca ben burada yazdığım yorumla şahış hedef almadım bende genel fikrimi söyledim. Konuyu okursanız iDealhosting'e yüklenmeler olduğunuda göreceksiniz.
    Refund,

    Burası mutlu müşteri bölümü değil. Nasıl bilirsiniz bölümünde Fazlı Bey'i savunabilirsiniz fakat burada %90 rapidswitch suçlanırken araya girip "Velveleye vermeyin, öldük bittik yapmayın" diyemezsiniz. Dediğim gibi 20dk'lık bir kesinti bizim için önemli... Heleki son zamanlarda aynı kesintiler sıklaştığı için insan yazmadan duramıyor. Fazlı Bey'de rapidswitchle görüşmeli, böyle devam edeceksede uzatmanın bi anlamı yok sunucuları taşımalıdır.

    Bu mesajlarımla Fazlı beyi kötülemiyorum. Tamamen rapide sitemimdir. Zira Fazlı beyle 1buçuk yıldır tanışıyorum ve yeri geldiğinde ilgili konularda kendisini överim...
  • 12-04-2010, 16:16:48
    #68
    Üyeliği durduruldu
    refund adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gereksiz yere mesaj attığımı nereden çıkardınız? Herkes fikrini söylüyor 3 kelimelik post atıyorda ben yazdığımda mı gereksiz oldu?

    Ben burada mutlu müşteri konumundayım ve savunuyorum. Bunu mutlu olduğum her kurum içinde yapıyorum. Tabi bu kişilik meselesidir herkestende beklemiyorum benzer bir durumu ancak bunlar benim düşüncelerim.

    Ayrıca ben burada yazdığım yorumla şahış hedef almadım bende genel fikrimi söyledim. Konuyu okursanız iDealhosting'e yüklenmeler olduğunuda göreceksiniz.
    Hocam kimden öğrenmişsiniz bunları bilmiyorumda, baya iyi sallamalar var cümleleriniz içinde. Sorun idealhosting'de değil sorun rapidswitch'in içinde oluşturduğu networklarda, geçen sefer switch yandı, sorun kimde fazlıda mı ? ne biçim saçmalıktır bu, nereden öğreniyorsunuz veya kim öğretiyor size bunları ?
  • 12-04-2010, 16:56:41
    #69
    Üyeliği durduruldu
    Olacaga care yok, olduktan sonrada aglamaya gerek yok..
  • 12-04-2010, 23:07:59
    #70
    Rapidswitch mi gidiyor yoksa sadece Fazlı Beyin müşterilerindemi sorun var?
  • 12-04-2010, 23:11:08
    #71
    ruby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rapidswitch mi gidiyor yoksa sadece Fazlı Beyin müşterilerindemi sorun var?
    aynı soruyu ben sormuştum konu içinde cevabı verilmişti genel bir kesinti
  • 12-04-2010, 23:16:01
    #72
    SayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sayfa.NET'in rapidswitchde colocation olarak bulunan 12 sunucusu var, son 1 aydır herhangi bir kesinti yaşamadık.
    AndyCap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynı soruyu ben sormuştum konu içinde cevabı verilmişti genel bir kesinti
    Bende Sayfa.net in mesajına dayanarak sordum genel denmiş ancak sorun olmadığı söyleniyor tekrar soralım Fazlı Bey'den harici direk Rapidswitch sunucuları olanlarda sorun varmı acaba?