refund adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Rapidswitch Genel Kesintisi
108
●8.424
- 12-04-2010, 16:03:31Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Var mı bir kanıtın sadece türkiye kaynaklı sıkıntı olduğuna dair? Tamam sorun dediğin gibi olduğunu varsayalım. rapidswitch bu kadar türk müşterisi olmasına rağmen ispler ile irtibata geçemiyor mu sorunu çözmek için? sen başka verimerkezlerinin bu tür durumlarda neler yaptığını bir araştır istersen.
- 12-04-2010, 16:08:41Gereksiz yere mesaj attığımı nereden çıkardınız? Herkes fikrini söylüyor 3 kelimelik post atıyorda ben yazdığımda mı gereksiz oldu?fast adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben burada mutlu müşteri konumundayım ve savunuyorum. Bunu mutlu olduğum her kurum içinde yapıyorum. Tabi bu kişilik meselesidir herkestende beklemiyorum benzer bir durumu ancak bunlar benim düşüncelerim.
Ayrıca ben burada yazdığım yorumla şahış hedef almadım bende genel fikrimi söyledim. Konuyu okursanız iDealhosting'e yüklenmeler olduğunuda göreceksiniz. - 12-04-2010, 16:12:03150k günlük trafikli yabancı sitem sıfıra iniyor. Emin misiniz bu cümlenizde?refund adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-04-2010, 16:14:44Refund,refund adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Burası mutlu müşteri bölümü değil. Nasıl bilirsiniz bölümünde Fazlı Bey'i savunabilirsiniz fakat burada %90 rapidswitch suçlanırken araya girip "Velveleye vermeyin, öldük bittik yapmayın" diyemezsiniz. Dediğim gibi 20dk'lık bir kesinti bizim için önemli... Heleki son zamanlarda aynı kesintiler sıklaştığı için insan yazmadan duramıyor. Fazlı Bey'de rapidswitchle görüşmeli, böyle devam edeceksede uzatmanın bi anlamı yok sunucuları taşımalıdır.
Bu mesajlarımla Fazlı beyi kötülemiyorum. Tamamen rapide sitemimdir. Zira Fazlı beyle 1buçuk yıldır tanışıyorum ve yeri geldiğinde ilgili konularda kendisini överim... - 12-04-2010, 16:16:48Üyeliği durdurulduHocam kimden öğrenmişsiniz bunları bilmiyorumda, baya iyi sallamalar var cümleleriniz içinde. Sorun idealhosting'de değil sorun rapidswitch'in içinde oluşturduğu networklarda, geçen sefer switch yandı, sorun kimde fazlıda mı ? ne biçim saçmalıktır bu, nereden öğreniyorsunuz veya kim öğretiyor size bunları ?refund adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-04-2010, 23:11:08aynı soruyu ben sormuştum konu içinde cevabı verilmişti genel bir kesintiruby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-04-2010, 23:16:01SayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleBende Sayfa.net in mesajına dayanarak sordum genel denmiş ancak sorun olmadığı söyleniyor tekrar soralım Fazlı Bey'den harici direk Rapidswitch sunucuları olanlarda sorun varmı acaba?AndyCap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle