Turkiyede aynısı olsa hemen vay anam data center gitti yerinde yok mu neden böle yapılıyor işlerini doğru yapmıyorlar neden hep avrupada olunca sessiz kalıyoruz tabiki elimiz mahkum

tr işler farklı işler yurt dışında ise sessiz işler
aslında merak ediyorum burda yazan varmı diye RS uctumu diyen yazacak yok mu diye
iyi forumlar..
Dikkat ederseniz, Konunun açılış sebebi zaten odur.
Bu tarz hatalar işleri doğru yapmakla pek alakası yok. XX Data center'i a Telekom'dan hat alır, Telekom'da sıkıntı olur bir kaç dakika hat kesilir. Burada Türk veya Yabancı olsun neden doğru yapmıyor denilmesi uygun olmaz.
Datacenter, işini garantiye almak için, A Telekom'da hat kesilmesine karşı B ve C Telekom'lada anlaşır, bu şekilde hattını garantiye almış olur. Üstteki belirtilen çok kısa bir sürekli oluşan teknik problem'de budur.