• 05-06-2010, 20:10:28
    #91
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    TurkALB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamam tamam gitti geldi hemen
    RapidSwitch'den Alınan Bilgi;

    Londra routerlarından birinin bulunduğu Telehouse North datacenterında kısa süreli enerji problemi oluşmuş.

    Sorun hızlı bir şekilde çözülmüş olup kesinti esnasında tüm trafik diğer linklere otomatik olarak yeniden yönlendirilmiştir.

    Sorunun %100 çözüldüğü tarafımıza iletilen diğer bir bilgidir.
  • 07-06-2010, 03:45:09
    #92
    Turkiyede aynısı olsa hemen vay anam data center gitti yerinde yok mu neden böle yapılıyor işlerini doğru yapmıyorlar neden hep avrupada olunca sessiz kalıyoruz tabiki elimiz mahkum tr işler farklı işler yurt dışında ise sessiz işler


    aslında merak ediyorum burda yazan varmı diye RS uctumu diyen yazacak yok mu diye

    iyi forumlar..
  • 07-06-2010, 19:14:52
    #93
    Orhankvn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Turkiyede aynısı olsa hemen vay anam data center gitti yerinde yok mu neden böle yapılıyor işlerini doğru yapmıyorlar neden hep avrupada olunca sessiz kalıyoruz tabiki elimiz mahkum tr işler farklı işler yurt dışında ise sessiz işler


    aslında merak ediyorum burda yazan varmı diye RS uctumu diyen yazacak yok mu diye

    iyi forumlar..

    Dikkat ederseniz, Konunun açılış sebebi zaten odur.

    Bu tarz hatalar işleri doğru yapmakla pek alakası yok. XX Data center'i a Telekom'dan hat alır, Telekom'da sıkıntı olur bir kaç dakika hat kesilir. Burada Türk veya Yabancı olsun neden doğru yapmıyor denilmesi uygun olmaz.

    Datacenter, işini garantiye almak için, A Telekom'da hat kesilmesine karşı B ve C Telekom'lada anlaşır, bu şekilde hattını garantiye almış olur. Üstteki belirtilen çok kısa bir sürekli oluşan teknik problem'de budur.
  • 07-06-2010, 23:45:13
    #94
    Rapidswitch kullananlar şuanda erişimde zorluk yaşıyormu acaba ?
    Tr çıkışındamı problem var yoksa Dc demi pinglerin bir kısmı ulaşmıyorda
  • 07-06-2010, 23:58:10
    #95
    Üyeliği durduruldu
    yine yeniden ben anlamadım gitti ya dnslerde ya cıkıslarda ne bu kesintiler sıkmaya başladı en sonunda dc değistiricez herhalde ...
  • 08-06-2010, 00:00:42
    #96
    problem tr çıkışlarında sanırım network-tools.com dan attığım pinglerin hepsi ulaşıyor
  • 08-06-2010, 17:12:38
    #97
    Traceroute atıyorum daha telekomdan çıkamadan bitiyor

    Telekom hakkındaki "güzel" düşüncelerimi bilemezsiniz.
  • 08-06-2010, 17:18:03
    #98
    NixNetwork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Traceroute atıyorum daha telekomdan çıkamadan bitiyor

    Telekom hakkındaki "güzel" düşüncelerimi bilemezsiniz.
    Aynen Hocam ay ben bu Türk Telekom'a Ne Diyem??
  • 08-06-2010, 17:22:01
    #99
    Almanya merkezli sunucumdan ping atıyorum olumlu..

    Buyurun hep birlikte Telekoma Hatim indirelim....