• 12-04-2010, 15:41:34
    #46
    Uptime tam kendine geliyor, geri düşüyor!

    İngiltereye gitmeyi planlıyorum. : )
  • 12-04-2010, 15:42:11
    #47
    Geri geldi...
  • 12-04-2010, 15:42:22
    #48
    Düzeldi..
  • 12-04-2010, 15:42:41
    #49
    Üyeliği durduruldu
    komple yine gitti
    Rapidswitch kendini bitirmekmi istiyor napıyor anlamıyorum 1 hafta olmadı 2.kesinti
  • 12-04-2010, 15:43:16
    #50
    Üyeliği durduruldu
    A3raham adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geri geldi...
    Bizde henüz birşey yok.
  • 12-04-2010, 15:44:36
    #51
    15-20dkdır ulaşamıyorum. RapidSwitch DC'de bu kaçıncı kesinti ? Sabır taşıyor...
  • 12-04-2010, 15:44:42
    #52
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Dc tarafından açıklama yapılmıyor mu kesintiler hakkında? yoksa sadece idealhosting networkünde mi kesinti oluyor?
  • 12-04-2010, 15:44:46
    #53
    Üyeliği durduruldu
    benimde geldi şu an açılıoyrdur tek tek

    idealle alakası yok rapidswitch genel kesinti..benimki ideal networkunde değil
  • 12-04-2010, 15:45:51
    #54
    Üyeliği durduruldu
    AndyCap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dc tarafından açıklama yapılmıyor mu kesintiler hakkında? yoksa sadece idealhosting networkünde mi kesinti oluyor?
    Komple verimerkezi gidiyor.