SayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
işkembe-i kübradan sallamayalım lüffen
engin bey orayla yıllar önce çalışmış biri olarak begenmediğim tek firma diyebilirim.

halen hesabımda 11 sterlin gibi bir borçları mevcut.

bu bir karalama mesajı felanda değildir şuanki durumunu bilmiyorum yanlız saldırı alan bir makineyi günlerce kapatıp sonra birçok ticket ve telefonla ulaşmamıza rağmen 12 saat süreli açıp yedek al çık git diyen tek firma oldugunu söyleyebilirim.

artı ödeme konusunda bir hafta önce cekimleri ve kapatmak için haftalar öncesinden bildirimde bulunmak ve kullanamak zorundasın dayatmasını zaten ilk burada görmüştüm. artı bir siparişte 60 sterlin yerine 124 sterlin ödeme alma ve sonra bunu zorla düzeltme işlemide çabası , kmw için ücret ve bir defasında eternet sürücüsü bozuldugu için 25 sterlin servis ücereti alındığını
ben bu firmada gördüm.
bilmiyorum ben tüm konularda sorun yaşadım siz yaşamıyorsanız ne mutlu size.

2000 yılından beri sunucu kiralamadıgım dc çok azdır diyebilirim.
ev1servers irc kanalından destekleri bile vardı en rahat iletişim kurduğum firmaydı diyebilirim.