• 08-06-2010, 17:23:51
    HDikmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Almanya merkezli sunucumdan ping atıyorum olumlu..

    Buyurun hep birlikte Telekoma Hatim indirelim....

    Hatim sonuç verdi geldi Sunucu
  • 08-06-2010, 17:27:53
    17:27 de geldi tekrar.
  • 08-06-2010, 17:57:05
    Türkiye'den 2tb trafikli sunucuyu 200 tl ye satmaya başladığımızda artık bu telekoim muhabbetini yaşamayacağız
  • 17-08-2010, 13:52:13
    2 Saattir RS üzerindeki sunucuya erişim yok. Sizde de sorun var mı?
  • 17-08-2010, 13:56:24
    fast adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 Saattir RS üzerindeki sunucuya erişim yok. Sizde de sorun var mı?

    Bütün sunucularım online durumda zaten anlık olarak kapanma olsa mesaj gelirdi...
  • 17-08-2010, 15:22:33
    Bende tüm sunuculara erişebiliyorum problem gözükmüyor.
  • 17-08-2010, 15:25:35
    çalışılmayacak bir dc zamanında blue square kalitesi ile tutundular ama şimdi görüyoruz ki kaliteyi tutturamıyorlar ingiltere arıyorsanız bluesquare dc derim diğerleri fason.
  • 17-08-2010, 16:22:39
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    esayfa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çalışılmayacak bir dc zamanında blue square kalitesi ile tutundular ama şimdi görüyoruz ki kaliteyi tutturamıyorlar ingiltere arıyorsanız bluesquare dc derim diğerleri fason.
    Beyfendi sorun yok, siz olmayan sorunu firmaya mal ediyorsunuz Gereksiz yere karalama yapıp, insanları yanlış yönlendirmeyelim.

    Şuan RapidSwitch UK'nin sayılı dev internet servis sağlayıcılarından biri olan Iomart Hosting alt şirketidir.
  • 17-08-2010, 17:44:55
    esayfa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çalışılmayacak bir dc zamanında blue square kalitesi ile tutundular ama şimdi görüyoruz ki kaliteyi tutturamıyorlar ingiltere arıyorsanız bluesquare dc derim diğerleri fason.
    işkembe-i kübradan sallamayalım lüffen