NixNetwork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Traceroute atıyorum daha telekomdan çıkamadan bitiyor

Telekom hakkındaki "güzel" düşüncelerimi bilemezsiniz.
Aynen Hocam ay ben bu Türk Telekom'a Ne Diyem??