Turkiyede aynısı olsa hemen vay anam data center gitti yerinde yok mu neden böle yapılıyor işlerini doğru yapmıyorlar neden hep avrupada olunca sessiz kalıyoruz tabiki elimiz mahkum tr işler farklı işler yurt dışında ise sessiz işler


aslında merak ediyorum burda yazan varmı diye RS uctumu diyen yazacak yok mu diye

iyi forumlar..