Turkiyede aynısı olsa hemen vay anam data center gitti yerinde yok mu neden böle yapılıyor işlerini doğru yapmıyorlar neden hep avrupada olunca sessiz kalıyoruz tabiki elimiz mahkum

tr işler farklı işler yurt dışında ise sessiz işler
aslında merak ediyorum burda yazan varmı diye RS uctumu diyen yazacak yok mu diye
iyi forumlar..