refund adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gereksiz yere mesaj attığımı nereden çıkardınız? Herkes fikrini söylüyor 3 kelimelik post atıyorda ben yazdığımda mı gereksiz oldu?

Ben burada mutlu müşteri konumundayım ve savunuyorum. Bunu mutlu olduğum her kurum içinde yapıyorum. Tabi bu kişilik meselesidir herkestende beklemiyorum benzer bir durumu ancak bunlar benim düşüncelerim.

Ayrıca ben burada yazdığım yorumla şahış hedef almadım bende genel fikrimi söyledim. Konuyu okursanız iDealhosting'e yüklenmeler olduğunuda göreceksiniz.
Refund,

Burası mutlu müşteri bölümü değil. Nasıl bilirsiniz bölümünde Fazlı Bey'i savunabilirsiniz fakat burada %90 rapidswitch suçlanırken araya girip "Velveleye vermeyin, öldük bittik yapmayın" diyemezsiniz. Dediğim gibi 20dk'lık bir kesinti bizim için önemli... Heleki son zamanlarda aynı kesintiler sıklaştığı için insan yazmadan duramıyor. Fazlı Bey'de rapidswitchle görüşmeli, böyle devam edeceksede uzatmanın bi anlamı yok sunucuları taşımalıdır.

Bu mesajlarımla Fazlı beyi kötülemiyorum. Tamamen rapide sitemimdir. Zira Fazlı beyle 1buçuk yıldır tanışıyorum ve yeri geldiğinde ilgili konularda kendisini överim...