Kim sıkıntıya düşüyor bu pozisyonda? Adam Rapidin en büyük bayisi heralde herkes faturayı ona kesiyor direk. Hayır benimde sunucularım gitti sizin yaşadığınız kesintiyi bende yaşıyorum ama Türkiye için. Ziyaretçim yabancı hitlerimde oynama bile yok. Eeee hata kimin datacenterın mı Fazlının mı? 1 numaralı ISPnizden başka kim kalıyor geriye suçlayacak?
Var mı bir kanıtın sadece türkiye kaynaklı sıkıntı olduğuna dair? Tamam sorun dediğin gibi olduğunu varsayalım. rapidswitch bu kadar türk müşterisi olmasına rağmen ispler ile irtibata geçemiyor mu sorunu çözmek için? sen başka verimerkezlerinin bu tür durumlarda neler yaptığını bir araştır istersen.