• 12-07-2008, 19:55:49
    #46
    TrueLove adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok bilen bazı kişiler yine küçümseme çabası içerisindeler. Bu işlerde bilgi, tecrübe gerekli evet ama herşey personel ve parada biter bunuda unutmayın.
    Malesef o öyle yürümüyor işte. Altınızda ki personeli yönetecek fasıflarınız olmaz ise personeliniz sizi yönetir. Bazı arkadaşlar Sabancı Telekom'u örnek göstermişti. Emin olun o firmalar böyle bir sektöre girmek için en iyi danışmanlık firmalarından bu işin nasıl yapıldığına dair bilgi almışlardır. Yoksa sağdan soldan duyulan bilgilerle açılmamıştır.
  • 12-07-2008, 22:08:10
    #47
    Sabancı örneğini ben verdim.

    Bugün hangi şirket olursa olsun gerekli organizasyonların yapılması ve başarılı olabilmesi için bir yerlerden mutlaka destek alacaktır.

    Ben sadece Bilişim Teknolojilerinin içinde olan birisi değilim. Bu nedenle şirketlerin çalışmalarını, farklı sektörleri yapılan yatırımların nasıl hesaplandığını hangi aşamada kimlerle ne tür bir ilişki içersine girildiğinide çok iyi biliyorum.

    Bugün gidip bende bir Veri Merkezi kurmaya kalksam bende gidip birilerinden destek alacağım, profesyonel düşünüyorsanız bunu mutlaka yapmak zorundasınız.

    Ama paran var, bilgi sahibi değilsin bu işi yapamazsın diye bir durum söz konusu bile olamaz. Ne adamlar tanıyorum bilmedikleri alanlarda dünyanın parasını kazanan, iyi işler çıkartan, elemanlarına sözünü geçiren patron olduğunu belli eden.

    Paranız varsa herzaman güç sizdedir. Bu dünyanın kuralıdır ve her sektörde geçerlidir.

    Bilgi belli bir yere kadar sizi götürür ve herkesin yeri dolar. İnsanlar vazgeçilmez değildir ve parası olanda bunu çok iyi bilir ona göre davranır.

    Diğer dediğiniz buraya konu açıp DC ile ilgili bilgiler alınıp açılacak Dc nasıl olur o konuda size katılıyorum.

    Saygılar.
  • 12-07-2008, 22:48:32
    #48
    Üyeliği durduruldu
    gaddar1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    + rep

    en güzel şekilde anlatmışsın olayı.başka söze gerek yok.
    40 altın kural madde
    25- Cok mukemmel buldugun bir fikri baskasinin engellemesine izin verme.

    Sence öyleyse datacenter açmak önce araştır ama açmaman için söylenen şeyler yeterli değilse mantıklı gelmiyorsa o zaman yaparsın mükemmel fikrini
    ama söylenenleride kulak ardı etmeyip araştırıp düşünmek lazım....

    dc hakkında birşey söylmeyemeceğim şevkin kırılmış ya onun için yazdım
  • 12-07-2008, 23:16:53
    #49
    saho adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    40 altın kural madde
    25- Cok mukemmel buldugun bir fikri baskasinin engellemesine izin verme.

    Sence öyleyse datacenter açmak önce araştır ama açmaman için söylenen şeyler yeterli değilse mantıklı gelmiyorsa o zaman yaparsın mükemmel fikrini
    ama söylenenleride kulak ardı etmeyip araştırıp düşünmek lazım....
    dc hakkında birşey söylmeyemeceğim şevkin kırılmış ya onun için yazdım
    "DC açacaktım, siz bunları yazdınız, tü kaka insanlar moralim bozuldu şevkim kaçtı o yüzden açmıyorum" diye bir şey yazmadım ki?

    Şevkim neden kırıldı onu da izah edeyim, Türkçeyi anlayamayanlara;

    Bir fikir paylaştım. Düşünce alışverişi şeklinde geçmesini ummuştum. Ama tam tersine oldu. İşte bu yüzden de şevkim kırıldı, fikrim gelse de söylemeyeceğim, iyi ya da kötü gerçekleştireceğim.

    Şimdi şu yukarıda yazdıklarımı yine "herif DC açmak istiyormuş muhahaha" şeklinde algılayacaklar olacaktır. Yine tekrar ediyorum; bu topici açma amacım "DC açıcam yardım" anafikrine konuşlandırılmış değil, tam tersinedir.
  • 13-07-2008, 13:39:32
    #50
    Serqan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sabancı örneğini ben verdim.
    Bugün hangi şirket olursa olsun gerekli organizasyonların yapılması ve başarılı olabilmesi için bir yerlerden mutlaka destek alacaktır.
    Ben sadece Bilişim Teknolojilerinin içinde olan birisi değilim. Bu nedenle şirketlerin çalışmalarını, farklı sektörleri yapılan yatırımların nasıl hesaplandığını hangi aşamada kimlerle ne tür bir ilişki içersine girildiğinide çok iyi biliyorum.
    Bugün gidip bende bir Veri Merkezi kurmaya kalksam bende gidip birilerinden destek alacağım, profesyonel düşünüyorsanız bunu mutlaka yapmak zorundasınız.
    Ama paran var, bilgi sahibi değilsin bu işi yapamazsın diye bir durum söz konusu bile olamaz. Ne adamlar tanıyorum bilmedikleri alanlarda dünyanın parasını kazanan, iyi işler çıkartan, elemanlarına sözünü geçiren patron olduğunu belli eden.
    Paranız varsa herzaman güç sizdedir. Bu dünyanın kuralıdır ve her sektörde geçerlidir.
    Bilgi belli bir yere kadar sizi götürür ve herkesin yeri dolar. İnsanlar vazgeçilmez değildir ve parası olanda bunu çok iyi bilir ona göre davranır.
    Diğer dediğiniz buraya konu açıp DC ile ilgili bilgiler alınıp açılacak Dc nasıl olur o konuda size katılıyorum.
    Saygılar.
    Hem katılıyorum, hem katılmıyorum. Evet yeterli para ile bunu yapmak mümkün ancak o kadar parası ve gücü olan birinin gelipde forumda fikir arayacağına ben inanmıyorum. Sabancı Holding gibi bir şirketin mutlaka proje geliştiren departmanları vardır. En ince ayrıntısına kadar araştırılıp, gerekli yerlere danışıldıktan sonra firma içinde bu işi yürütecek birini seçmişlerdir. Benim bahsettiğim nokta, eğer gerekli sermayeye sahipse kişi, bu işi profesyonel olarak yapmak için gider danışmanlık hizmeti alır. Foruma yazan arkadaşın şevkini kırmak istemiyorum, nasıl yapıldığını merak ediyor olabilir. Sadece bilgi almak amacıyla sorduysa, hiçbir lafım yok. Ancak bu işi ciddi olarak burda söylenenler ile yapmayı düşünüyorsa bence yanlış yapıyor.
  • 13-07-2008, 13:49:52
    #51
    Kosanbit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hem katılıyorum, hem katılmıyorum. Evet yeterli para ile bunu yapmak mümkün ancak o kadar parası ve gücü olan birinin gelipde forumda fikir arayacağına ben inanmıyorum. Sabancı Holding gibi bir şirketin mutlaka proje geliştiren departmanları vardır. En ince ayrıntısına kadar araştırılıp, gerekli yerlere danışıldıktan sonra firma içinde bu işi yürütecek birini seçmişlerdir. Benim bahsettiğim nokta, eğer gerekli sermayeye sahipse kişi, bu işi profesyonel olarak yapmak için gider danışmanlık hizmeti alır. Foruma yazan arkadaşın şevkini kırmak istemiyorum, nasıl yapıldığını merak ediyor olabilir. Sadece bilgi almak amacıyla sorduysa, hiçbir lafım yok. Ancak bu işi ciddi olarak burda söylenenler ile yapmayı düşünüyorsa bence yanlış yapıyor.
    Arkadaşım sırf mesaj yazmış olmak için mi yazıyorsun, nedir olayın?

    Bak bir üst mesajımda ne yazmışım canım kardeşim, bi' oku, zahmet et istersen.
    .
  • 13-07-2008, 16:34:59
    #52
    Mesajı okurken sanırım gözlerinizi kullanmıyorsunuz. O mesajı okursanız, serqan'a alıntı yaptığımı görürsünüz. Kendisinin mesajı üzerine o mesajı yazdım ben. Evet sizin mesajınızı okumadım çünkü o sırada kendi mesajımı yazıyordum ve o mesajı da size değil Serqan isimli üyeye yazıyordum. Ancak siz fazla alıngan davrandığınız için sanırım mesajımın tamamını okumadan direk yazmaya kalktınız. Umarım bir dahaki sefere okuma zahmetine girersiniz. Ben sizin mesajınızı görmediğim için okumadım ancak siz bariz bir şekilde göre göre okumadınız.
  • 13-07-2008, 16:48:32
    #53
    Kosanbit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesajı okurken sanırım gözlerinizi kullanmıyorsunuz. O mesajı okursanız, serqan'a alıntı yaptığımı görürsünüz. Kendisinin mesajı üzerine o mesajı yazdım ben. Evet sizin mesajınızı okumadım çünkü o sırada kendi mesajımı yazıyordum ve o mesajı da size değil Serqan isimli üyeye yazıyordum. Ancak siz fazla alıngan davrandığınız için sanırım mesajımın tamamını okumadan direk yazmaya kalktınız. Umarım bir dahaki sefere okuma zahmetine girersiniz. Ben sizin mesajınızı görmediğim için okumadım ancak siz bariz bir şekilde göre göre okumadınız.
    Yok canım, kullanıyorum gözlerimi. Başka bi' uzuvla okuma yöntemi geliştirdiysen paylaşırsın başka bi' zaman.

    Serqan'a atfen yazmış olduğunu fark ettim. Fakat mesajındaki şu ifadeye dikkatini çekerim. Bu ifadeyi de serqan'a atfen yazdıysan o halde niye konuyu serqan değil de ben açtım? Yani laf sokacam diye çırpınırken biraz tutarlı olun!

    "Foruma yazan arkadaşın şevkini kırmak istemiyorum, nasıl yapıldığını merak ediyor olabilir. Sadece bilgi almak amacıyla sorduysa, hiçbir lafım yok. Ancak bu işi ciddi olarak burda söylenenler ile yapmayı düşünüyorsa bence yanlış yapıyor."

    Şu yukarıdaki yazı beni kast ediyor.

    Daha fazla uzatıp kendini rezil etme istersen .
  • 13-07-2008, 16:52:39
    #54
    Evet o yazı seni kastediyordu ama mesajını okumamıştım. Ben burda kimseyi küçümsemeyen güzel bir yazı yazmak istedim ancak konuşmalarınızdan seviyenizi belli ediyorsunuz. Malesef çekmek istediğiniz yere gelmeyi düşünmüyorum. Konu ile ilgili düşüncelerimi son iki mesajımda net bir şekilde ortaya koydum. Bu saatten sonra söyleceklerim kişisel bir tartışmaya dönüşeceği için, başka birşey yazmayı düşünmüyorum. Sizde bu tartışmayı uzatmazsanız konu amacından çıkmamış olur. İyi çalışmalar.