Çok bilen bazı kişiler yine küçümseme çabası içerisindeler. Bu işlerde bilgi, tecrübe gerekli evet ama herşey personel ve parada biter bunuda unutmayın.
Malesef o öyle yürümüyor işte. Altınızda ki personeli yönetecek fasıflarınız olmaz ise personeliniz sizi yönetir. Bazı arkadaşlar Sabancı Telekom'u örnek göstermişti. Emin olun o firmalar böyle bir sektöre girmek için en iyi danışmanlık firmalarından bu işin nasıl yapıldığına dair bilgi almışlardır. Yoksa sağdan soldan duyulan bilgilerle açılmamıştır.