Kosanbit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hem katılıyorum, hem katılmıyorum. Evet yeterli para ile bunu yapmak mümkün ancak o kadar parası ve gücü olan birinin gelipde forumda fikir arayacağına ben inanmıyorum. Sabancı Holding gibi bir şirketin mutlaka proje geliştiren departmanları vardır. En ince ayrıntısına kadar araştırılıp, gerekli yerlere danışıldıktan sonra firma içinde bu işi yürütecek birini seçmişlerdir. Benim bahsettiğim nokta, eğer gerekli sermayeye sahipse kişi, bu işi profesyonel olarak yapmak için gider danışmanlık hizmeti alır. Foruma yazan arkadaşın şevkini kırmak istemiyorum, nasıl yapıldığını merak ediyor olabilir. Sadece bilgi almak amacıyla sorduysa, hiçbir lafım yok. Ancak bu işi ciddi olarak burda söylenenler ile yapmayı düşünüyorsa bence yanlış yapıyor.
Arkadaşım sırf mesaj yazmış olmak için mi yazıyorsun, nedir olayın?

Bak bir üst mesajımda ne yazmışım canım kardeşim, bi' oku, zahmet et istersen.
.