Mesajı okurken sanırım gözlerinizi kullanmıyorsunuz. O mesajı okursanız, serqan'a alıntı yaptığımı görürsünüz. Kendisinin mesajı üzerine o mesajı yazdım ben. Evet sizin mesajınızı okumadım çünkü o sırada kendi mesajımı yazıyordum ve o mesajı da size değil Serqan isimli üyeye yazıyordum. Ancak siz fazla alıngan davrandığınız için sanırım mesajımın tamamını okumadan direk yazmaya kalktınız. Umarım bir dahaki sefere okuma zahmetine girersiniz. Ben sizin mesajınızı görmediğim için okumadım ancak siz bariz bir şekilde göre göre okumadınız.