• 06-02-2013, 18:14:40
    #73
    Üyeliği durduruldu
    Avni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Saçmalamaya devamm Yahu sen demiyor musun evet şike yaptık.Şike yapan siz ama her turlu pisligi yapip sampiyon olan biz oyle mi Yapma allah askina bu kadar sacmalamak olmaz.

    Bu olay üstünden 10 senede geçse kapanmaz.Yaptığınız bu şerefsizlik unutulmaz.Olanları kabul ettiğin halde,onurlu haklı mücadelemizi ağlamakla karıştırmak çelişkinin kralıdır.Daha fazla saçmalayıp kendini rezil etme
    Guzel kardesim,

    Sen kendini TS camiasi gibi saniyorsun. Sizin camianin tepesindekilerin yaptigi islerden zerre haberin yok. Sokaktaki FBli ile FB yonetiminin ne kadar alakasi varsa, sokaktaki TSlininde TS yonetiminden o kadar haberi var. Size pis islere bulastiniz diyen yok, sizin yonetime diyen var. Sizin yonetiminizde o islere bulasmasa 82 degil, 62 puan zor yapardiniz. Hala onurlu mucadelemiz falan diyorsun, bize gore komik . Yonetiminiz efendi olup futbolun disina cikmasaydi, kupayi alabilirdiniz. Size sizin yonetimin anlayacagi sekilde FB yonetimni cevap verdi. Sonuna kadarda hakketiniz. Sampiyonda biziz. Aziz Yildirim iceri girsede sampiyon biziz, girmesede biziz. Siz anca takim otobusunun ustune sampiyonluk kupasi resmini koyup, takilirsiniz. Orjinali bizde... Bize yamuk yapana, biz yamugun kralini yapariz. Bursasporun ornek alip efendi gibi mucadelenizi yapsaydiniz, gelir burda sizi tebrik ederdik. Ama siz yanlis yolu sectiniz, kendi dusen aglamaz. Sizde pislik yapacak bir kol varsa, biz ahtapot gibiyiz, her turlu pisligi hakkedene yapariz. Bursaspor gibi duzgun takilsaydiniz, bisey yapmazdik.
  • 06-02-2013, 18:18:51
    #74
    Bizim eksik tarafımız totemci değiliz işte. Allah bizi böyle yaratmış.

    bkz : tarlalar sürüldü mü*

    Kimi takım alamadığı kupasıyla, kimi takım vazgeçtiği namus davasıyla anılır.

    Vazgeçilen namus davamızla anılacağımıza, hırsıza çaldırdığımız kupamızla anılırız.
  • 06-02-2013, 18:23:29
    #75
    protos78 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Guzel kardesim,

    Sen kendini TS camiasi gibi saniyorsun. Sizin camianin tepesindekilerin yaptigi islerden zerre haberin yok. Sokaktaki FBli ile FB yonetiminin ne kadar alakasi varsa, sokaktaki TSlininde TS yonetiminden o kadar haberi var. Size pis islere bulastiniz diyen yok, sizin yonetime diyen var. Sizin yonetiminizde o islere bulasmasa 82 degil, 62 puan zor yapardiniz. Hala onurlu mucadelemiz falan diyorsun, bize gore komik . Yonetiminiz efendi olup futbolun disina cikmasaydi, kupayi alabilirdiniz. Size sizin yonetimin anlayacagi sekilde FB yonetimni cevap verdi. Sonuna kadarda hakketiniz. Sampiyonda biziz. Aziz Yildirim iceri girsede sampiyon biziz, girmesede biziz. Siz anca takim otobusunun ustune sampiyonluk kupasi resmini koyup, takilirsiniz. Orjinali bizde...
    Yahu zaten ben nasıl bulaşayım arkadaş.Yukarda pis işlere bulaştınız bizde şike yaptık diyorsun.Bizimle ilgili hiçbir yöneticinin cezası yok.Ama maşallah sizde tercümana kadar ceza..Sonra bizi niye şampiyonlar ligine almadılar da siz gittiniz falan filan.Demirören olmasa efes cup'ta oynayamazsiniz.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:23:29 -->-> Daha önceki mesaj 18:21:00 --

    3 temmuzdan önce kulupler arasi zaten birsey yoktu.Hatta bursa'nin sampiyon olacagi sene trabzon fenere yatacak diye bircok soylenti cikmisti.Hangi dunya da yasiyorsun sen ?

    Harbi yazilanlari oku oku gul yav
  • 06-02-2013, 18:26:29
    #76
    Üyeliği durduruldu
    ARKaDaS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim eksik tarafımız totemci değiliz işte. Allah bizi böyle yaratmış.

    bkz : tarlalar sürüldü mü*

    Kimi takım alamadığı kupasıyla, kimi takım vazgeçtiği namus davasıyla anılır.

    Vazgeçilen namus davamızla anılacağımıza, hırsıza çaldırdığımız kupamızla anılırız.
    Bu tarla lafına çok takıldılar. Peki sizin başkanınız Fenerbahçe - Gaziantepspor maçına 3-4 gün kala G. Antep'in tesislerinde ne yapıyordu
  • 06-02-2013, 18:29:04
    #77
    Üyeliği durduruldu
    Avni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yahu zaten ben nasıl bulaşayım arkadaş.Yukarda pis işlere bulaştınız bizde şike yaptık diyorsun.Bizimle ilgili hiçbir yöneticinin cezası yok.Ama maşallah sizde tercümana kadar ceza..Sonra bizi niye şampiyonlar ligine almadılar da siz gittiniz falan filan.Demirören olmasa efes cup'ta oynayamazsiniz.
    Guzel kardesim,

    Size anlatamiyoruz bir turlu. Biz gucluyuz, isimize gelmeyen federasyon baskanini devirir, isimize geleni basa getiririz. Sizde bu numaralari yapacak kalite yok. Ama istek cok. Sizin baskan sadece deviririz der, aksiyon yok. Bizde agizdan laf bir kere cikar, devirdik mi devirdik...

    Sana gore TR adaletli bir ulke. Bana gore mahkemeler komple tiyatro sahnesi. Bak bizim kulubun butun finansal verileri didik didik incelendi, bi nane cikmadi. Sizinkisine bakilmadi bile. Bakilsa sizin ortulu odenek paralari cikacak, hakimin, savcinin basi belaya girer. Oyle adalet amerikan filmlerindeki gibi degil bizim memlekette. Savci bile TS sampiyon olsaydi, bu dava acilmazdi dedi. Daha ne kadar niyetini belli etsin adam.

    Deniz feneri davasi vardi bi ara. Davayi acan savcilara ceza verdiler, sucu alman mahkemelerince sabit suclular serbest kaldi. Alman mahkemesi mi dogru karar verir, turk mahkemesi mi?

    Neyse zaten bu sike muhabbeti baydi bizi. Magdurum edebiyati ile anca kendinizi avutursunuz. Bosuna zaman kaybi. Is bitmis, burada biz muhabbetini yapiyoruz. Aglasip durmayin, size zerre faydasi yok. Bir dahaki sefere GS, BJK sampiyonluk mucadelesinde gerilere dustugunde size yine gaz verirler, o zamana kadar duzgun bi yonetim bulun. SU andakiyle devam etseniz, yine sampiyon biz oluruz. Efendi oynarsaniz, sampiyon olma ihtimaliniz var, pislik yaparsaniz, alasini yapariz.
  • 06-02-2013, 18:32:33
    #78
    protos78 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Guzel kardesim,

    Size anlatamiyoruz bir turlu. Biz gucluyuz, isimize gelmeyen federasyon baskanini devirir, isimize geleni basa getiririz. Sizde bu numaralari yapacak kalite yok. Ama istek cok. Sizin baskan sadece deviririz der, aksiyon yok. Bizde agizdan laf bir kere cikar, devirdik mi devirdik...

    Sana gore TR adaletli bir ulke. Bana gore mahkemeler komple tiyatro sahnesi. Bak bizim kulubun butun finansal verileri didik didik incelendi, bi nane cikmadi. Sizinkisine bakilmadi bile. Bakilsa sizin ortulu odenek paralari cikacak, hakimin, savcinin basi belaya girer. Oyle adalet amerikan filmlerindeki gibi degil bizim memlekette. Savci bile TS sampiyon olsaydi, bu dava acilmazdi dedi. Daha ne kadar niyetini belli etsin adam.

    Deniz feneri davasi vardi bi ara. Davayi acan savcilara ceza verdiler, sucu alman mahkemelerince sabit suclular serbest kaldi. Alman mahkemesi mi dogru karar verir, turk mahkemesi mi?

    Neyse zaten bu sike muhabbeti baydi bizi. Magdurum edebiyati ile anca kendinizi avutursunuz.
    Anladın mı şimdi neden onurlu mücadele.Herşeyi kabul ediyorsun ama yaptığımız direnişe mağdur edebiyatı diyorsun.Bu çelişkiyi bana anlatabilir misin ?
  • 06-02-2013, 18:38:43
    #79
    Üyeliği durduruldu
    Avni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anladın mı şimdi neden onurlu mücadele.Herşeyi kabul ediyorsun ama yaptığımız direnişe mağdur edebiyatı diyorsun.Bu çelişkiyi bana anlatabilir misin ?
    Guzel kardesim,

    Hala lafin isine gelen kismini kirpip anliyorsun. Sana diyormki pis islere bulastiniz, bizde size karsi pis islere bulastik. Aglasip durmayin, magdur edebiyati yapmayin.

    Sen bu lafin tamamini degil sadece virgulden sonraki kismini anliyorsun. Oncekileri resetlemisin. Tartismaya bile gerek yok. Karsindaki rakip kurallari ihlal edip pis isler yapiyorsa, seninde her turlu pis isi yapmaya hakkin vardir. FBnin basina gelende bu. Tarafsiz olmasi gereken savcilar, hakimler sadece FBnin finansal verilerini inceleyip, TSye hic bakmiyorsada onlar emir kuludur, isini degil, onlara verillen talimatlari yapiyorlardir. Uzun lafin kisasi, istediginiz kadar magdur edebiyati yapin, is bitti, evli evine, koylu koyune, kupada normal sartlar altinda gitmesi gereken yerde. Bosuna aglasip, gununuzun icine etmeyin, dunu yasamayin, hayat guzel, bugunu yasayin. FB size saglam kapatti, bi 3-5 yil daha kendinize gelemezsiniz. Takmayin kafaya, olan oldu, biten bitti. Bir dahaki sefere pis islere bulasmayacak yonetim bulun.
  • 06-02-2013, 18:44:23
    #80
  • 06-02-2013, 18:44:50
    #81
    protos78 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Guzel kardesim,

    Hala lafin isine gelen kismini kirpip anliyorsun. Sana diyormki pis islere bulastiniz, bizde size karsi pis islere bulastik. Aglasip durmayin, magdur edebiyati yapmayin.

    Sen bu lafin tamamini degil sadece virgulden sonraki kismini anliyorsun. Oncekileri resetlemisin. Tartismaya bile gerek yok. Karsindaki rakip kurallari ihlal edip pis isler yapiyorsa, seninde her turlu pis isi yapmaya hakkin vardir. FBnin basina gelende bu. Tarafsiz olmasi gereken savcilar, hakimler sadece FBnin finansal verilerini inceleyip, TSye hic bakmiyorsada onlar emir kuludur, isini degil, onlara verillen talimatlari yapiyorlardir. Uzun lafin kisasi, istediginiz kadar magdur edebiyati yapin, is bitti, evli evine, koylu koyune, kupada normal sartlar altinda gitmesi gereken yerde. Bosuna aglasip, gununuzun icine etmeyin, dunu yasamayin, hayat guzel, bugunu yasayin. FB size saglam kapatti, bi 3-5 yil daha kendinize gelemezsiniz.
    Senin tek yaptığın tek şey laf kalabalığı.Şikeyi yaptık evet kabul ediyorum diyorsun ama pis işleri siz yaptınız diyorsun
    Trabzonspor'un hiçbir çalışanı ceza almazken sizin başkanınız 6 yıl ceza aldı.Başkanı yöneticileri geçtim tercümanınız bile yargılanıyor.Sen hala saçmalamaya devam et.
    Başka konuda yine sana sölemiştim sanırım.At gözlüğü takıyorsun ve günden güne derecesi büyüyor.