Saçmalamaya devamm

Yahu sen demiyor musun evet şike yaptık.Şike yapan siz ama her turlu pisligi yapip sampiyon olan biz oyle mi

Yapma allah askina bu kadar sacmalamak olmaz.
Bu olay üstünden 10 senede geçse kapanmaz.Yaptığınız bu şerefsizlik unutulmaz.Olanları kabul ettiğin halde,onurlu haklı mücadelemizi ağlamakla karıştırmak çelişkinin kralıdır.Daha fazla saçmalayıp kendini rezil etme
Guzel kardesim,
Sen kendini TS camiasi gibi saniyorsun. Sizin camianin tepesindekilerin yaptigi islerden zerre haberin yok. Sokaktaki FBli ile FB yonetiminin ne kadar alakasi varsa, sokaktaki TSlininde TS yonetiminden o kadar haberi var. Size pis islere bulastiniz diyen yok, sizin yonetime diyen var. Sizin yonetiminizde o islere bulasmasa 82 degil, 62 puan zor yapardiniz. Hala onurlu mucadelemiz falan diyorsun, bize gore komik

. Yonetiminiz efendi olup futbolun disina cikmasaydi, kupayi alabilirdiniz. Size sizin yonetimin anlayacagi sekilde FB yonetimni cevap verdi. Sonuna kadarda hakketiniz. Sampiyonda biziz. Aziz Yildirim iceri girsede sampiyon biziz, girmesede biziz. Siz anca takim otobusunun ustune sampiyonluk kupasi resmini koyup, takilirsiniz. Orjinali bizde... Bize yamuk yapana, biz yamugun kralini yapariz. Bursasporun ornek alip efendi gibi mucadelenizi yapsaydiniz, gelir burda sizi tebrik ederdik. Ama siz yanlis yolu sectiniz, kendi dusen aglamaz. Sizde pislik yapacak bir kol varsa, biz ahtapot gibiyiz, her turlu pisligi hakkedene yapariz. Bursaspor gibi duzgun takilsaydiniz, bisey yapmazdik.