ARKaDaS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizim eksik tarafımız totemci değiliz işte. Allah bizi böyle yaratmış.

bkz : tarlalar sürüldü mü*

Kimi takım alamadığı kupasıyla, kimi takım vazgeçtiği namus davasıyla anılır.

Vazgeçilen namus davamızla anılacağımıza, hırsıza çaldırdığımız kupamızla anılırız.
Bu tarla lafına çok takıldılar. Peki sizin başkanınız Fenerbahçe - Gaziantepspor maçına 3-4 gün kala G. Antep'in tesislerinde ne yapıyordu