Bizim eksik tarafımız totemci değiliz işte. Allah bizi böyle yaratmış.
bkz :
tarlalar sürüldü mü*
Kimi takım alamadığı kupasıyla, kimi takım vazgeçtiği namus davasıyla anılır.
Vazgeçilen namus davamızla anılacağımıza, hırsıza çaldırdığımız kupamızla anılırız.
Bu tarla lafına çok takıldılar. Peki sizin başkanınız Fenerbahçe - Gaziantepspor maçına 3-4 gün kala G. Antep'in tesislerinde ne yapıyordu