Guzel kardesim,
Sen kendini TS camiasi gibi saniyorsun. Sizin camianin tepesindekilerin yaptigi islerden zerre haberin yok. Sokaktaki FBli ile FB yonetiminin ne kadar alakasi varsa, sokaktaki TSlininde TS yonetiminden o kadar haberi var. Size pis islere bulastiniz diyen yok, sizin yonetime diyen var. Sizin yonetiminizde o islere bulasmasa 82 degil, 62 puan zor yapardiniz. Hala onurlu mucadelemiz falan diyorsun, bize gore komik

. Yonetiminiz efendi olup futbolun disina cikmasaydi, kupayi alabilirdiniz. Size sizin yonetimin anlayacagi sekilde FB yonetimni cevap verdi. Sonuna kadarda hakketiniz. Sampiyonda biziz. Aziz Yildirim iceri girsede sampiyon biziz, girmesede biziz. Siz anca takim otobusunun ustune sampiyonluk kupasi resmini koyup, takilirsiniz. Orjinali bizde...
Yahu zaten ben nasıl bulaşayım arkadaş.Yukarda pis işlere bulaştınız bizde şike yaptık diyorsun.Bizimle ilgili hiçbir yöneticinin cezası yok.Ama maşallah sizde tercümana kadar ceza..Sonra bizi niye şampiyonlar ligine almadılar da siz gittiniz falan filan.Demirören olmasa efes cup'ta oynayamazsiniz.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:23:29 -->-> Daha önceki mesaj 18:21:00 --
3 temmuzdan önce kulupler arasi zaten birsey yoktu.Hatta bursa'nin sampiyon olacagi sene trabzon fenere yatacak diye bircok soylenti cikmisti.Hangi dunya da yasiyorsun sen ?
Harbi yazilanlari oku oku gul yav