Dünyada Şike depremi!
93
●4.903
- 05-02-2013, 18:36:47Biz en azından kendimizi sorgulayabiliyoruz. Şike yapan cezasını çeksin diyoruz. Facebook'tan Twitter'dan Fenerbahçe taraftar sayfalarına bakarsanız herkes Aziz'i, Aykut'u kötülüyor, bunları başımıza onlar sardı gitsin diyorlar. Ama siz maşallah kupa kupa diye ağlama noktasına gelen başkanınızı eleştirmiyorsunuz. Eski teknik direktörünüzü eleştirmiyorsunuz. Varsa yoksa Fenerbahçe'yi eleştirmek. 1 maç daha yenilseniz neredeyse küme hattına düşeceksiniz haberiniz yok. İnsan başkasını eleştirmeden önce kendi açıklarını kapatmalı.
Birine çamur atmadan önce düşün ve sakın unutma; ilk önce senin ellerin kirlenecek. » TOLSTOY
Bu arada Türkiye'de 79 maçta şike var iddiası TFF tarafından yalanlandı. - 05-02-2013, 18:58:44Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Hala TFF. Allah bir dedigi disindaki seylere inanmam artik tupcunun.arthur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fenerbahçe Spor Kulübü 2008-2011 yılları arasında 51 müsabakada şike girişiminde bulunmuştur. - Interpol (Uluslararası Polis Teşkilatı)
nekadar dogru bilemiyorum - 05-02-2013, 21:17:16Fenerbahce bal ligine duserse Azizsporlular sevinir biz degil. Bizim amacimiz milyonlarca kisiyle dalga gecip olumlere sebep olan samimiyetle tv karsisina gecipde uzuntusunden kendisini asan geceleri uyuyamayan insanlarin vebalini alan kisilerin ceza almasi. bir dahada kimse yapmaz. Kupa konusuna da gelirsekarthur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1- vermezlerse vermesinler kupayi adalet yerini bulsun yeter
2- vermeyipde eger o kupayi fenerbahce muzesinde saklar ise sute karismis toz gibi diger kupalarda ayni anlama gelir. zaten bunu eger saklamayi tercih edersede denilecek birsey kalmaz
Trabzonspor aklanmistir oyle birsey soz konusu degil. - 05-02-2013, 21:46:05Temiz takım taraftarlarına sesleniyorum.Bırakın yazsınlar kendilerince boş boş.Kendileride biliyor dönen mevzuları
He deyip geçmek lazım.
Erman toroğlu'nun şike panelindeki bir saat önceki sözünü paylaşıyorum."İlkokullara ortaokullara gidiyorum.Nasihat veriyorum.Bazende soruyorum şike nedir diye.Hepsi bir ağızdan ağır bir tonla feeeneeerbahhhçeee diye cevap alıyorum" söyleyenecek daha ne var
Topunun feleği şaşacak..