Hayır diyelim ki Fenerbahçe BAL ligine düştü elinize ne geçecek? Kupayı da vermediler size sizi de suçladılar bunlar teşvik primi vermeye çalışmışlar paraları yetmemiş diye o zaman ne diyeceksiniz?