Temiz takım taraftarlarına sesleniyorum.Bırakın yazsınlar kendilerince boş boş.Kendileride biliyor dönen mevzuları

He deyip geçmek lazım.
Erman toroğlu'nun şike panelindeki bir saat önceki sözünü paylaşıyorum."İlkokullara ortaokullara gidiyorum.Nasihat veriyorum.Bazende soruyorum şike nedir diye.Hepsi bir ağızdan ağır bir tonla feeeneeerbahhhçeee diye cevap alıyorum" söyleyenecek daha ne var