Hayır diyelim ki Fenerbahçe BAL ligine düştü elinize ne geçecek? Kupayı da vermediler size sizi de suçladılar bunlar teşvik primi vermeye çalışmışlar paraları yetmemiş diye o zaman ne diyeceksiniz?
Fenerbahce bal ligine duserse Azizsporlular sevinir biz degil. Bizim amacimiz milyonlarca kisiyle dalga gecip olumlere sebep olan samimiyetle tv karsisina gecipde uzuntusunden kendisini asan geceleri uyuyamayan insanlarin vebalini alan kisilerin ceza almasi. bir dahada kimse yapmaz. Kupa konusuna da gelirsek
1- vermezlerse vermesinler kupayi adalet yerini bulsun yeter
2- vermeyipde eger o kupayi fenerbahce muzesinde saklar ise sute karismis toz gibi diger kupalarda ayni anlama gelir. zaten bunu eger saklamayi tercih edersede denilecek birsey kalmaz
Trabzonspor aklanmistir oyle birsey soz konusu degil.