Biz en azından kendimizi sorgulayabiliyoruz. Şike yapan cezasını çeksin diyoruz. Facebook'tan Twitter'dan Fenerbahçe taraftar sayfalarına bakarsanız herkes Aziz'i, Aykut'u kötülüyor, bunları başımıza onlar sardı gitsin diyorlar. Ama siz maşallah kupa kupa diye ağlama noktasına gelen başkanınızı eleştirmiyorsunuz. Eski teknik direktörünüzü eleştirmiyorsunuz. Varsa yoksa Fenerbahçe'yi eleştirmek. 1 maç daha yenilseniz neredeyse küme hattına düşeceksiniz haberiniz yok. İnsan başkasını eleştirmeden önce kendi açıklarını kapatmalı.
Birine çamur atmadan önce düşün ve sakın unutma; ilk önce senin ellerin kirlenecek. » TOLSTOY
Bu arada Türkiye'de 79 maçta şike var iddiası TFF tarafından yalanlandı.