• 05-02-2013, 16:14:09
    #19
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    arthur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ortada kanit yok delil yok yasa yok hic bise yok adam 10 sene sonra cikip artistlik yapmis bunu cikip sike yapti diyorsun yer yerinden oynadi cezalar verildi adam hapiste yatti geldi ama fenerbahce sike yapmadi oluyor. anladim

    kendinizi avutmayi birakin artik. Ha yapti ise Trabzon sike dusursunler ve 6 sampiyonlugumuzu dagitsinlar istediklerine zerre kadar umrumda degil. Ama siz bunu soyleyemeyecek durumdasiniz. Cok farkliyiz. bu iyi gunleriniz

    sike konusunu acinca her tasin altindan Aziz yildirim cikiyor. Bu adami hala savunanlar var neyin kafasi bu anlamak zor
  • 05-02-2013, 16:41:23
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    1000 sayfa tapede şike bulamayanlar kendini bilmez birisi iftira atmış diye şike diyorlar bakın hele

    Yarın çıkıp dese Trabzonlu bir hakem Fenerbahçe'ye penaltı vermedim Aziz beni tehdit etti diye o ne kadar inandırıcı olursa bu da aynı derece inandırıcı kendinizi kandırmanıza lüzum yok.
  • 05-02-2013, 17:02:42
    #21
    SanTieG0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1000 sayfa tapede şike bulamayanlar kendini bilmez birisi iftira atmış diye şike diyorlar bakın hele

    Yarın çıkıp dese Trabzonlu bir hakem Fenerbahçe'ye penaltı vermedim Aziz beni tehdit etti diye o ne kadar inandırıcı olursa bu da aynı derece inandırıcı kendinizi kandırmanıza lüzum yok.
    Faal hakem adam bana tukurdu der rapor yazar goruntulerde herkes gorur inanmazlar ama kafasina estigini soyleyen sonrada kiviran eski hakemi adil bulurlar :d malesef bir cok sey artik gun yuzune ciktikca soylediklerine kendileride inanamayacak hale gelecekler.

    Baskaniniza degil takiminiza sahip cikin
  • 05-02-2013, 17:13:30
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ne garip insanlardan oluşan bir milletiz. Söz konusu olayı hala başka olaylarla karıştıranlar var. Elma ve armudu ayıramayacak insanlar bir araya toplanmış resmen. Birbirlerine sallayıp konudan konuya atlamışlar bile.

    CL maçı kesinlikle ingilteredeki bir maç. GS ve FB ile ilgisi bu yüzden olamaz. Diğer söylenen her şey birer söylenti bile sayılmaz.

    Bahsi geçen bu olay da üzerine basa basa anlamayanlar için tekrar ediyorum, bahis şikesi...
  • 05-02-2013, 17:23:27
    #23
    H5PY0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne garip insanlardan oluşan bir milletiz. Söz konusu olayı hala başka olaylarla karıştıranlar var. Elma ve armudu ayıramayacak insanlar bir araya toplanmış resmen. Birbirlerine sallayıp konudan konuya atlamışlar bile.

    CL maçı kesinlikle ingilteredeki bir maç. GS ve FB ile ilgisi bu yüzden olamaz. Diğer söylenen her şey birer söylenti bile sayılmaz.

    Bahsi geçen bu olay da üzerine basa basa anlamayanlar için tekrar ediyorum, bahis şikesi...
    Sanki savcının bulduğu, mahkemenin onayladığı şikeyi kabul ettiler de bu kaldı.
  • 05-02-2013, 17:35:20
    #24
    SanTieG0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanki savcının bulduğu, mahkemenin onayladığı şikeyi kabul ettiler de bu kaldı.
    Hala elmayla armudu karıştırıyorsun. Savcının bulduğu mahkemenin onayladığı dediğin dava yargıtayda bunu da ekle madem söyleyeceksin. Bu olayı sene boyunca tartıştınız zaten.

    Dünya genelinden bahsediyorum. İngilteredeki bir şampiyonlar ligi maçı diyorum. İddia edilen Chelsea - Barca maçı diyorum. Barça o sene şampiyonlar ligi şampiyonu oldu diyorum. Ama bu kuvvetli şüphe yerini Liverpool'a bıraktı diyorum.

    Almanya'da diyorum 7milyon pound'a yakın bahisten para kaldırıldı diyorum ve bunu görülen buz parçası olarak nitelendiriyorlar diyorum. Sen hala kendi renginin peşindesin..
  • 05-02-2013, 17:37:24
    #25
    Şike bahis şirketleri için örneğin ilk yarı 2 biter maç sonucu 1 bu tür şikeler yapanlar belli görünürde Fenerbahçe yapacaklar yine ama fenerbahçe değil.Bunu yapanlar uzaklardaki birine para için yapıyorlar.
  • 05-02-2013, 17:56:20
    #26
    Antocio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şike bahis şirketleri için örneğin ilk yarı 2 biter maç sonucu 1 bu tür şikeler yapanlar belli görünürde Fenerbahçe yapacaklar yine ama fenerbahçe değil.Bunu yapanlar uzaklardaki birine para için yapıyorlar.
    samete soralım doğrumu diye
  • 05-02-2013, 18:19:19
    #27
    Fenerbahce - M gladbah macindaki fener bahceli bazi kisiler (baskana yakin) bahis yapti diye yazmislar ne kadar dogru bilinmez gunahlarini almayalim


    Zaten bu konu 2010-2011 ligi sikesiyle ayri