Avni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yahu zaten ben nasıl bulaşayım arkadaş.Yukarda pis işlere bulaştınız bizde şike yaptık diyorsun.Bizimle ilgili hiçbir yöneticinin cezası yok.Ama maşallah sizde tercümana kadar ceza..Sonra bizi niye şampiyonlar ligine almadılar da siz gittiniz falan filan.Demirören olmasa efes cup'ta oynayamazsiniz.
Guzel kardesim,

Size anlatamiyoruz bir turlu. Biz gucluyuz, isimize gelmeyen federasyon baskanini devirir, isimize geleni basa getiririz. Sizde bu numaralari yapacak kalite yok. Ama istek cok. Sizin baskan sadece deviririz der, aksiyon yok. Bizde agizdan laf bir kere cikar, devirdik mi devirdik...

Sana gore TR adaletli bir ulke. Bana gore mahkemeler komple tiyatro sahnesi. Bak bizim kulubun butun finansal verileri didik didik incelendi, bi nane cikmadi. Sizinkisine bakilmadi bile. Bakilsa sizin ortulu odenek paralari cikacak, hakimin, savcinin basi belaya girer. Oyle adalet amerikan filmlerindeki gibi degil bizim memlekette. Savci bile TS sampiyon olsaydi, bu dava acilmazdi dedi. Daha ne kadar niyetini belli etsin adam.

Deniz feneri davasi vardi bi ara. Davayi acan savcilara ceza verdiler, sucu alman mahkemelerince sabit suclular serbest kaldi. Alman mahkemesi mi dogru karar verir, turk mahkemesi mi?

Neyse zaten bu sike muhabbeti baydi bizi. Magdurum edebiyati ile anca kendinizi avutursunuz. Bosuna zaman kaybi. Is bitmis, burada biz muhabbetini yapiyoruz. Aglasip durmayin, size zerre faydasi yok. Bir dahaki sefere GS, BJK sampiyonluk mucadelesinde gerilere dustugunde size yine gaz verirler, o zamana kadar duzgun bi yonetim bulun. SU andakiyle devam etseniz, yine sampiyon biz oluruz. Efendi oynarsaniz, sampiyon olma ihtimaliniz var, pislik yaparsaniz, alasini yapariz.